Sigortalı Taşıma
Gözünüz arkada kalmasın. Eşyalarınız taşıma sigortası kapsamında.
Ofis taşımanın püf noktası eşyaların fiziki taşınması değil, bu taşınmanın işleyişinizi ve iş takvimize minimum etki yapacak şekilde bir plan çerçevesinde seri bir şekilde gerçekleştirilmesidir.
Bu bağlamda ofisinize ve işleyişinise dair her ayrıntı bizim için çok önemlidir. Malzemelerinizin doğru bir şekilde paketlenmesi, sınıflandırılarak araçlara yüklenmesi ve nakliye esnasında güvenle yeni ofisinize taşınması için profesyonel ekibimiz İzmir Parsiyel hassasiyetiyle çalışıyor.
Gözünüz arkada kalmasın. Eşyalarınız taşıma sigortası kapsamında.
İşinin uzmanı olan ve ahlaki yönü kuvvetli personel ile çalışıyoruz.
Güvenilir taşımacılık firmaları arasında öne çıkan firmamız hizmet sektöründe bölgesel lider olma vizyonu ile hareket etmektedir. Bu sebeple satış odaklı değil, tüm taşınma işlemi sürecinde mutlak müşteri memnuniyeti gayesi ile hizmet sunuyoruz.
Taşınma öncesinde süreç ile alakalı merak ettiğiniz soru ve cevaplardan oluşan listemize göz atabilirsiniz. Listede bulunmayan sorularınız için bizimle iletişim kurabilirsiniz.
Hayır. Sadece İzmir merkezli olarak tüm Türkiye'ye karayolu taşımacılık hizmeti vermekteyiz. Başka şehirlerde acenta yada şubemiz bulunmamaktadır.
Ödemelerinizi tüm kredi kartları ile yapabilirsiniz. Ayrıca şehiriçi veya şehirdışı evden eve veya işten işe taşımacılık hizmetlerinize 12 taksit imkanı sunuyoruz. Komisyon oranları ilgili bankanın belirlediği oranlara göre değişiklik gösterebilir.
Evet. Hizmet öncesinde güvence bedeli olarak toplam ücretin %50'si peşinat olarak müşteriden nakit veya kredi kartı ile tahsil edilmektedir. Geriye kalan tutar ise işin teslim edilmesi ile nakit veya kredi kartı ile tahsil edilmektedir.